Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica privind cookie-urile.

TERMENI ȘI CONDIȚII CONTRACTUALE GENERALE

TERMENI ȘI CONDIȚII CONTRACTUALE GENERALE

Bine ați venit pe site-ul nostru! Vă mulțumim că ne-ați ales pe noi pentru achiziția dumneavoastră!

Vă rugăm să citiți cu atenție acest document înainte de a finaliza comanda dumneavoastră, deoarece prin finalizarea comenzii dumneavoastră acceptați conținutul acestor TCG!

Dacă aveți întrebări cu privire la acești Termeni și Condiții Generale, la utilizarea site-ului web, la produsele individuale, la procedura de achiziție sau dacă doriți să discutați cu noi cerințele dvs. speciale, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact furnizate.

 

Nume: WaterFun Korlátolt Felelősségű Társaság.

Sediul social: 1151 Budapesta, Strada Visonta, nr 1

Adresa pentru corespondență: 1151 Budapesta, Strada Visonta, nr 1

Numărul de înregistrare al societății: 01-09-303368

Număr de identificare fiscală: 25989616-2-42

 

a) Date de contact

Tel.:+36-20-569-3806

E-mail: info@waterfun.hu

Website: http:// www.waterfun.hu

Număr de înregistrare privind protecția datelor: NAIH-112378/2017

Număr suplimentar de înregistrare pentru protecția datelor: NAIH-112379/2017

 

(b) Detalii privind furnizorul de servicii de hosting

Nume: Shoprenter.hu Kft.

Sediul social: 4028 Debrecen, Strada Kassai, nr 129.

Contact: +36-1/234-5011, info@shoprenter.hu

Concepte

Vânzător: distribuitor în sensul secțiunii 2, punctul 17 din Legea CLV din anul 1997 privind protecția consumatorilor, WaterFun Kft.

Părți: Vânzătorul și Cumpărătorul în mod solidar

Consumator: persoană fizică care acționează în afara domeniului de activitate al profesiei, al activității independente sau al activității comerciale în sensul articolului 2 punctul 10 din Legea CLV din anul 1997 privind protecția consumatorilor

Contract de consum: un contract la care una dintre părți este un consumator.

Site web: http:// www.waterfun.hu care reprezintă un mijloc de comunicare la distanță

Contract: Contractul de vânzare între Vânzător și Cumpărător prin intermediul Site-ului și a poștei electronice.

Mijloace la distanță: un dispozitiv care permite părților să facă o declarație contractuală în absența acestora în scopul încheierii unui contract. Astfel de mijloace includ, în special, tipărituri cu sau fără adresă, scrisori standard, anunțuri în presă cu formulare de comandă, cataloage, telefoane și mijloace de acces la internet.

"Contract la distanță": înseamnă un contract de consum încheiat fără prezența fizică simultană a părților în cadrul unui sistem de vânzare la distanță organizat pentru furnizarea bunurilor sau serviciilor care fac obiectul contractului, în cazul în care părțile utilizează un mijloc de comunicare la distanță numai pentru a încheia contractul.

Produs: bunurile oferite pe site-ul web în sensul articolului 2, punctul 2 din Legea CLV din 1997 privind protecția consumatorilor, orice bunuri mobile comercializabile plasate pe site-ul web și destinate vânzării, care fac obiectul contractului

Întreprindere: o persoană care acționează în cadrul profesiei sale, al unei activități independente sau al unei afaceri

Cumpărător/Dvs.: o persoană fizică sau juridică care încheie un contract prin depunerea unei oferte de cumpărare prin intermediul Site-ului web. În acest caz, consumatorul.

În cazul contractelor încheiate între un consumator și o întreprindere (denumite în continuare "contract de consum"), garanție: garanția obligatorie prevăzută de Codul civil și garanția prevăzută de legislația specifică pentru contractele de consum

Legislația relevantă

În special, în cazul contractului se aplică următoarea legislație:

Legea CLV din 1997 privind protecția consumatorilor;

Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale;

Legea nr. V din 2013 privind Codul civil (CC);

Hotărârea Guvernului 151/2003 (22.IX.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile;

Decretul Guvernului 45/2014 (II.26) privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi;

19/2014 (IV. 29.) Decretul NGM privind normele procedurale de tratare a cererilor de garanție și de garanție pentru bunurile vândute în cadrul unui contract încheiat între un consumator și o întreprindere

Domeniul de aplicare, adoptarea și modificarea TCG

Conținutul contractului încheiat între noi este reglementat de prezentele Condiții generale (denumite în continuare " TCG"), în plus față de dispozițiile legislației obligatorii aplicabile, precum și de informațiile suplimentare de pe site. Prin urmare, prezentele Condiții generale conțin drepturile și obligațiile dintre Dumneavoastră și noi, condițiile în care se încheie contractul, termenele de executare, condițiile de livrare și de plată, regulile de răspundere și condițiile de exercitare a dreptului de retragere.

Este necesar să citiți prevederile prezentelor TCG înainte de a vă finaliza comanda. Prin cumpărarea prin intermediul magazinului nostru online, sunteți de acord cu prevederile prezentelor TCG, iar TCG vor face parte integrantă din contractul dintre dumneavoastră și vânzător.

Prevederile prezentelor TCG pot fi modificate de către Vânzător în limitele legii aplicabile. Vă rugăm să citiți prevederile acestor TCG înainte de a face orice achiziție. Orice modificare a acestor TCG va fi valabilă de la data publicării pe site. Orice modificare nu va afecta contractele (comenzi confirmate) deja încheiate până la acel moment.

Limba contractului, forma contractului

Limba contractelor care fac obiectul prezentelor TCG este limba română.

Contractele care fac obiectul prezentelor TCG nu sunt considerate contracte scrise și nu sunt înregistrate de către Vânzător.

Prețuri

Prețurile sunt exprimate în RON și includ TVA de 19 %. Prețurile sunt orientative și pot fi modificate fără notificare prealabilă.

Prețurile indicate pe site sunt prețuri de listă valabile la momentul plasării comenzii, care sunt prețuri brute, adică includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile. În cazul în care Cumpărătorul cumpără un produs care nu se află în stoc, Vânzătorul îl va informa în scris pe Cumpărător că prețul produsului comandat se poate modifica din cauza fluctuației cursului de schimb HUF/EUR/USD/RON. Cumpărătorul are dreptul de a anula achiziția după ce a fost informat.

În cazul prețurilor promoționale, promoția durează o perioadă limitată de timp, dar nu mai mult de un anumit nivel de stoc, iar Vânzătorul informează Cumpărătorul că nivelul stocului poate fi epuizat înainte de data de încheiere a promoției.

În cazul în care un produs este listat pe site la un preț incorect (irațional), acest lucru se poate datora unei erori tehnice sau de altă natură, iar vânzătorul nu va fi responsabil pentru orice eroare aparentă. În cazul unui preț irațional, Vânzătorul nu este în măsură să accepte comanda la prețul irațional și nu este obligat să vândă produsul la un astfel de preț.

Vânzătorul păstrează dreptul de proprietate asupra produsului până când cumpărătorul plătește integral prețul de achiziție și taxa de livrare, adică dreptul de proprietate se transferă cumpărătorului la plata integrală a prețului de achiziție și a taxei de livrare.

Prețurile menționate în oferte și confirmări sunt calculate în RON la cursul de schimb în vigoare la momentul expedierii, iar Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral prețurile produselor în cazul unei modificări a cursului de schimb mai mare de +/- 10%, care va face parte din contract.

Reclamații

Consumatorul poate depune reclamații ale consumatorilor cu privire la produs sau la activitățile Vânzătorului la următoarele date de contact:

Este necesar să citiți prevederile prezentelor TCG înainte de a vă finaliza comanda. Prin cumpărarea prin intermediul magazinului nostru online, sunteți de acord cu prevederile prezentelor TCG, iar TCG vor face parte integrantă din contractul dintre dumneavoastră și vânzător.

·         Adresa de internet: http://www.waterfun.hu

·         Adresa de gestionare a reclamațiilor: 1151 Budapest, Visonta u. 1.

·         E-mail: info@waterfun.hu

·         Telefon: +36-20-569-3806

Vânzătorul va investiga reclamațiile primite în acest mod și va răspunde la acestea - într-un mod verificabil în scris - prin scrisoare poștală cu confirmare de primire sau prin e-mail în termen de cel mult 30 de zile de la primirea reclamației.

 

În cazul în care consumatorul nu este de acord cu modul în care a fost tratată reclamația sau dacă nu este posibilă investigarea reclamației, vânzătorul va întocmi imediat un proces-verbal al reclamației și al poziției sale și va furniza o copie a procesului-verbal consumatorului sau o va trimite prin e-mail. Vânzătorul înregistrează reclamația raportată de consumator și preia produsul, însoțit de o confirmare de primire, în cazul unei probleme de garanție.

 

Vânzătorul se oprește de la investigarea unei reclamații cu același conținut ca o reclamație anterioară la care s-a răspuns pe fond, a unei reclamații repetate de la același consumator care nu conține informații noi și a unei reclamații a unui consumator de la o persoană neidentificată.

 

În cazul în care un conflict de consum între vânzător și consumator nu este rezolvat prin consultanță, consumatorul are la dispoziție următoarele posibilități de recurs:

 

 În cazul în care consumatorul percepe o încălcare a drepturilor sale de consumator, acesta are dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor din locul său de reședință. După ce plângerea a fost examinată, autoritatea va decide dacă va iniția o procedură de protecție a consumatorilor.

 

Proceduri judiciare. Clientul are dreptul de a-și valorifica creanța rezultată din conflictul de consum în fața instanței în cadrul unei proceduri civile, în conformitate cu dispozițiile Legii V din 2013 privind Codul civil și ale Legii CXXX din 2016 privind Codul de procedură civilă.

 

În materie de protecție administrativă a consumatorilor, inspectoratele de protecție a consumatorilor din cadrul birourilor guvernamentale metropolitane și județene sunt competente în primă instanță în județ, iar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor este competentă în a doua instanță. Jurisdicția se bazează pe locul de reședință al consumatorului, pe locul în care este stabilită afacerea, pe locul în care este situată afacerea și pe locul în care a fost comisă încălcarea. Cererea poate fi depusă la orice autoritate de supraveghere competentă.

 

Vă informăm că puteți depune o plângere de consum împotriva noastră. În cazul în care reclamația dumneavoastră de consumator este respinsă, aveți, de asemenea, dreptul de a vă adresa organismului de conciliere competent pentru locul de reședință sau de domiciliu: procedura de conciliere a organismului de conciliere poate fi inițiată numai dacă consumatorul încearcă să soluționeze litigiul direct cu întreprinderea în cauză. Organismul de conciliere desemnat în cererea consumatorului este competent să ia măsuri în locul organismului competent, la cererea consumatorului.

 

Organismul de conciliere este competent să soluționeze litigiile de consum în afara instanțelor de judecată. Sarcina organismului de conciliere este de a încerca să ajungă la un acord între părți în vederea soluționării litigiului de consum și, în cazul în care acest lucru nu reușește, de a se pronunța asupra cazului, pentru a se asigura că drepturile consumatorilor sunt respectate într-un mod simplu, rapid, eficient și ieftin. Organismul de conciliere oferă, la cererea consumatorului sau a întreprinderii, consiliere cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.

 

Organul de conciliere acționează la cererea consumatorului. Cererea trebuie să fie adresată în scris președintelui comisiei de conciliere: cerința formei scrise poate fi îndeplinită prin scrisoare, telegramă, telex, telefax sau orice alt mijloc care permite destinatarului să stocheze permanent datele care îi sunt adresate pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor pentru care au fost destinate și să afișeze datele stocate într-o formă și un conținut neschimbate.

 

 

 

 

 

 

Cererea trebuie să includă

 

a.       numele, adresa sau reședința consumatorului,

b.       denumirea, sediul social sau locul de desfășurare a activității comerciale vizate de litigiul de consum,

c.        dacă consumatorul a solicitat înlocuirea organismului de conciliere competent cu organismul de conciliere competent,

 

d.       o scurtă descriere a poziției consumatorului, a faptelor care o susțin și a dovezilor în sprijinul acesteia,

 

e.       o declarație din partea consumatorului că acesta a încercat să rezolve litigiul direct cu întreprinderea în cauză

 

f.         o declarație din partea consumatorului că nu a inițiat proceduri în fața unui alt organism de conciliere, că nu a fost inițiată nicio procedură de mediere, că nu a fost depusă nicio cerere de revendicare sau că nu a fost depusă nicio cerere de ordonanță de plată,

 

g.       o propunere de decizie a comisiei,

 

h.       semnătura consumatorului.

 

 

Cererea este însoțită de documentul sau de o copie (extras) a documentului la al cărui conținut se referă consumatorul ca dovadă, în special o declarație scrisă a întreprinderii prin care se respinge reclamația sau, în lipsa acesteia, orice altă dovadă scrisă de care dispune consumatorul că s-a încercat concilierea solicitată.

 

În cazul în care consumatorul acționează prin intermediul unui reprezentant autorizat, autorizația se anexează la cerere.

 

Mai multe informații despre Birourile de conciliere sunt disponibile la adresa: http://www.bekeltetes.hu

 

Pentru mai multe informații despre organismele de conciliere competente din punct de vedere teritorial, consultați: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Platforma online de soluționare a litigiilor

 

Comisia Europeană a înființat un site web unde consumatorii se pot înregistra pentru a-și rezolva litigiile legate de cumpărăturile online

 

prin completarea unui formular de cerere, evitându-se astfel procedurile judiciare. În acest fel, consumatorii își pot aplica drepturile fără a fi împiedicați, de exemplu, de distanța.

 

Dacă doriți să depuneți o plângere în legătură cu un produs sau un serviciu cumpărat online și nu doriți neapărat să mergeți în instanță, puteți utiliza instrumentul de soluționare online a litigiilor.

 

Pe portal, dvs. și comerciantul împotriva căruia ați depus plângerea puteți alege împreună organismul de soluționare a litigiilor pe care doriți să se ocupe de plângerea dvs.

 

Platforma online de soluționare a litigiilor este disponibilă aici: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Drepturi de autor

 

În conformitate cu articolul 1 alineatul (1) din Legea LXXVI din 1999 privind drepturile de autor (denumită în continuare "Legea privind drepturile de autor"), site-ul web este o operă protejată de drepturi de autor și toate părțile acestuia sunt protejate de drepturile de autor. Legea privind drepturile de autor (Szjt. În conformitate cu articolul 16 (1) din Legea privind drepturile de autor, este interzisă utilizarea neautorizată a graficii, a software-ului, a programelor de calculator sau a oricărei alte aplicații care poate fi utilizată pentru a modifica site-ul web sau orice parte a acestuia. Orice material de pe site-ul web și din baza de date a acestuia poate fi reprodus, chiar și cu acordul scris al deținătorului drepturilor de autor, numai cu trimitere la site-ul web și cu menționarea sursei. Deținătorul drepturilor de autor este WaterFun KFT.

 

Nulitate parțială, cod de conduită

 

În cazul în care o dispoziție din CGC este nulă din punct de vedere juridic sau ineficientă, celelalte dispoziții ale contractului rămân în vigoare, iar dispoziția nulă sau defectuoasă va fi înlocuită cu dispozițiile aplicabile.

 

Vânzătorul nu dispune de un cod de conduită în temeiul Legii privind practicile comerciale neloiale.

 

Operarea conținutului digital, măsuri tehnice de protecție

 

Disponibilitatea serverelor care furnizează datele afișate pe site-ul web este de peste 99,9% pe an. Tot conținutul de date este salvat în mod regulat, astfel încât conținutul original al datelor să poată fi restaurat în cazul unei probleme. Datele afișate pe site-ul web sunt stocate în baze de date MSSQL și MySQL. Datele sensibile sunt stocate prin criptare cu o putere corespunzătoare și criptate cu ajutorul suportului hardware integrat în procesor.

 

Informații privind caracteristicile esențiale ale produselor

 

Informațiile despre caracteristicile esențiale ale produselor disponibile pentru cumpărare pe site-ul web sunt furnizate în descrierile fiecărui produs. Informațiile de pe pagina produsului sunt oferite doar cu titlu informativ! Imaginile sunt ocazional ilustrații, culorile pot să nu corespundă întotdeauna realității!

 

Corectarea erorilor de introducere a datelor - Responsabilitatea pentru exactitatea datelor furnizate

 

Veți avea întotdeauna posibilitatea de a modifica datele pe care le-ați introdus în timpul procesului de comandă înainte de finalizarea comenzii (făcând clic pe butonul "înapoi" din browser se va deschide pagina anterioară, astfel încât să puteți corecta datele introduse chiar dacă ați trecut deja la pagina următoare). Vă rugăm să rețineți că este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că datele introduse sunt corecte, deoarece produsul va fi facturat și livrat pe baza datelor pe care le-ați furnizat. Prin plasarea comenzii, recunoașteți că vânzătorul are dreptul de a vă factura orice daune și costuri care rezultă din introducerea incorectă a datelor sau din datele inexacte. Vânzătorul exclude orice răspundere pentru prestația bazată pe introducerea inexactă a datelor. Vă rugăm să rețineți că o adresă de e-mail introdusă incorect sau o saturație a spațiului de stocare asociat cu căsuța poștală poate avea ca rezultat nelivrarea confirmării și poate împiedica încheierea contractului.

 

Procedura în cazul unui preț incorect

 

Este posibil ca - de exemplu, din cauza unei erori tehnice - să fie afișat un preț incorect pe site-ul web. Vânzătorul nu este în măsură să accepte comanda (oferta dumneavoastră) în cazul unui preț incorect și, prin urmare, nu este obligat să vândă produsul la prețul incorect. În cazul unei oferte de preț incorect, nu se va încheia niciun contract între dumneavoastră și Vânzător. În cazul în care faceți o ofertă de preț incorectă, sistemul o va confirma automat, dar acest lucru nu constituie o acceptare a ofertei de către vânzător. În cazul în care faceți o ofertă (comandă) la un preț incorect, reprezentantul Vânzătorului vă va atrage atenția asupra prețului corect și vă poate oferi să încheiați un contract la prețul corect. Nu sunteți obligat să faceți o ofertă și să încheiați un contract la prețul corect comunicat de Vânzător în locul prețului incorect. În acest caz, nu se va încheia niciun contract între părți.

 

Utilizarea site-ului web

 

Înregistrare

 

Nu este necesar să vă înregistrați pentru a utiliza site-ul web.

 

Informații privind utilizarea site-ului web

 

Selectarea produselor

 

Faceți clic pe categoriile de produse de pe site-ul web pentru a selecta gama de produse dorită și produsele individuale (bunuri) din cadrul acestei game. Faceți clic pe produsele individuale pentru a găsi fotografia produsului, numărul de articol, descrierea și prețul. Va trebui să plătiți prețul indicat pe site. Produsele sunt marcate cu o fotografie ilustrată. Accesoriile și elementele decorative prezentate în fotografii nu fac parte din produs, cu excepția cazului în care sunt evidențiate în mod expres în descrierea produsului. Vă rugăm să rețineți că nu putem fi trași la răspundere pentru orice erori tipografice sau informații incorecte!

 

Adaugă în coș

 

După selectarea Produsului, puteți face clic pe butonul "Adaugă în coș" pentru a adăuga orice număr de Produse în coșul dvs. de cumpărături, fără a avea obligația de a cumpăra sau de a plăti, deoarece adăugarea unui Produs în coș nu constituie o ofertă.

 

Vă recomandăm să adăugați un produs în coșul de cumpărături chiar dacă nu sunteți sigur că doriți să îl cumpărați, deoarece acest lucru vă va permite să vedeți cu un singur clic ce produse ați selectat în acel moment și să le vizualizați și să le comparați pe un singur ecran. Conținutul coșului de cumpărături poate fi modificat în mod liber până la finalizarea comenzii, făcând clic pe butonul "Finalizează comanda", puteți elimina produse din coș după cum doriți, puteți adăuga produse în coș după cum doriți sau puteți modifica numărul de produse pe care doriți să le comandați.

 

Dacă adăugați produsul selectat în coș, se va deschide o fereastră separată cu textul "L-ați adăugat în coș!". Dacă nu mai doriți să selectați alte produse, faceți clic pe butonul "Adaugă în coș"! Dacă doriți să vizualizați din nou produsul selectat sau să adăugați un alt produs în coș, faceți clic pe "Continuați selecția"!

 

Vezi coșul

 

Atunci când utilizați site-ul web, puteți verifica în orice moment conținutul coșului dvs. făcând clic pe pictograma "Vizualizare coș" din partea de sus a site-ului web. Aici puteți elimina produsele selectate din coș sau puteți modifica numărul de articole din coș. Sistemul va afișa detaliile pe care le-ați modificat

 

 

 

 

 

informațiile, inclusiv prețul produselor din coș, sunt actualizate în câteva secunde, fără a fi nevoie să apăsați .

 

Dacă nu doriți să mai selectați alte produse și să le adăugați în coșul de cumpărături, puteți continua cumpărăturile făcând clic pe butonul "Mai departe la casă".

 

Introduceți datele dumneavoastră de client

 

 După apăsarea butonului "Mai departe la casă", va fi afișat conținutul coșului de cumpărături și prețul total de achiziție pe care va trebui să îl plătiți pentru produsele pe care le-ați selectat. În căsuțele de text de la "Detalii de contact" puteți introduce adresa de e-mail, numele complet, adresa și numărul de telefon. După ce introduceți numărul de telefon, o fereastră pop-up vă va avertiza că numărul de telefon trebuie să fie confirmat. Făcând clic pe butonul "Cancel" (Anulare), puteți șterge/corecta datele introduse până în acel moment și puteți reveni la introducerea datelor de contact, iar dacă faceți clic pe butonul "Send code" (Trimitere cod), se va trimite un cod de confirmare prin SMS la numărul de telefon pe care l-ați introdus, pe care va trebui să îl introduceți în fereastra pop-up care apare în acest scop.

 

După verificarea cu succes, puteți trece la secțiunea "Expediere" pentru a introduce detaliile de expediere, făcând clic pe butonul "Procedeți la expediere". În secțiunea "Livrare", trebuie să indicați dacă doriți să primiți produsul comandat personal (livrare personală) sau dacă doriți o livrare standard sau o livrare înainte de comandă. În cazul unei livrări, sistemul va indica taxa de livrare, pe care va trebui să o plătiți în momentul în care plasați comanda.

 

După selectarea metodei de livrare, puteți continua procesul de comandă făcând clic pe "Procedeți la metodele de plată". În căsuța "Alegeți metoda de plată", trebuie să bifați căsuța pentru a plăti produsul (produsele) comandat(e) fie prin "Plata online cu cardul de credit -PayU", fie prin "Transfer bancar (plată în avans)".

 

În caseta de text "Adresa de facturare", sistemul va stoca automat datele pe care le-ați introdus în secțiunea "Date de contact". În căsuțele de text goale puteți introduce adresa dvs. exactă de facturare.

 

Prezentare generală a comenzii

 

După completarea căsuțelor de text de mai sus, veți fi direcționat către pagina "REZUMATUL COMENZII", făcând clic pe butonul "Treci la rezumat". Aici veți vedea un rezumat al detaliilor pe care le-ați introdus anterior, inclusiv produsele pe care le-ați comandat, utilizatorul dumneavoastră, detaliile de plată, de facturare și de livrare și suma pe care o plătiți (nu puteți modifica aceste detalii aici decât dacă faceți clic pe butonul "Modificare").

 

Finalizarea comenzii (ofertă)

 

Dacă sunteți convins că conținutul paginii " REZUMATUL COMENZII " corespunde produselor pe care doriți să le comandați și că datele dumneavoastră sunt corecte, puteți finaliza comanda făcând clic pe butonul "Transmite comanda". Informațiile furnizate pe site-ul web nu constituie o ofertă de încheiere a unui contract din partea vânzătorului. În cazul comenzilor care fac obiectul prezentelor TCG, sunteți considerat ofertant, iar contractul se încheie în momentul acceptării de către Vânzător a ofertei făcute de dvs. prin intermediul site-ului web, în conformitate cu prevederile prezentelor TCG.

 

Prin apăsarea butonului "Plasează comanda", recunoașteți în mod expres că oferta dvs. este considerată ca fiind făcută și că declarația dvs. va atrage, în cazul confirmării de către Vânzător în conformitate cu prezentele TCG, o obligație de plată.

 

 

Prelucrarea comenzii, încheierea contractului

 

 

 

Sunteți legat de oferta (comanda) dumneavoastră pentru o perioadă de 48 de ore, iar vânzătorul vă va trimite un e-mail de confirmare în termen de 48 de ore. În cazul în care oferta dvs. nu este confirmată de către Vânzător în termen de 48 de ore, în conformitate cu acești Termeni și condiții generale, veți fi eliberat de obligație.

 

Vă puteți plasa comanda în orice moment. Dacă vă plasați comanda în afara orelor de lucru sau într-o zi de sărbătoare legală, Vânzătorul vă va confirma oferta prin e-mail în termen de 48 de ore de la trimiterea ofertei dvs. sau în cursul următoarei zile lucrătoare.  Contractul se încheie în momentul acceptării de către vânzător a ofertei dumneavoastră.

 

Modalități de plată

 

Dacă doriți să plătiți valoarea comenzii dvs. prin transfer bancar, vă rugăm să alegeți metoda de plată "Transfer bancar (plată în avans)".

 

Plata online prin card de credit – SimplePay

 

Dacă doriți să plătiți valoarea comenzii dumneavoastră prin card de credit, vă rugăm să selectați "Plata online prin card de credit".

 

Metode de plată și comisioane

 

La primirea bunurilor achiziționate, cumpărătorul este întotdeauna obligat să verifice cantitatea și calitatea bunurilor comandate, ambalajul și integritatea acestuia în prezența vânzătorului/curierului.

În cazul în care observați orice deteriorare, nu luați în primire bunurile și raportați imediat acest lucru vânzătorului.

În cazul în care nu verificați bunurile primite sau nu solicitați un raport cu privire la prestația defectuoasă, orice altă responsabilitate financiară pentru orice pagubă suferită va fi suportată exclusiv de către cumpărător/vânzător.

Cumpărătorul certifică primirea bunurilor, complete și nedeteriorate, prin semnarea facturii sau a bonului de livrare. Revendicările pentru piese lipsă pot fi acceptate numai împreună cu o înregistrare video a deschiderii ambalajului.

 

 Livrare la domiciliu prin serviciu de curierat

 

Serviciul de curierat va livra produsul comandat la adresa de livrare furnizată de dumneavoastră, de unde îl puteți ridica personal. Produsul va fi livrat în fața străzii (poarta) de la adresa pe care ați specificat-o. Dacă doriți ca produsul să fie livrat la etaj, vă rugăm să selectați opțiunea de livrare suplimentară în coșul de cumpărături. Livrăm doar în Ungaria. Pentru alte adrese, vă rugăm să solicitați oferta noastră individuală.

Termenul general de livrare a comenzii dumneavoastră este de 30 de zile de la data confirmării comenzii. Acest termen de livrare este orientativ, iar orice abatere de la acesta va fi notificată prin e-mail. Prin acceptarea acestor termeni și condiții generale, recunoașteți că vânzătorul exclude în mod expres orice răspundere pentru daune-interese pentru depășirea termenului de livrare.

 

Rezerva de drepturi, rezerva de proprietate

 

Este posibil ca unele produse de pe site-ul nostru să fi fost scoase din producție. În acest sens, ne rezervăm dreptul de a refuza total sau parțial comenzile deja confirmate. Executarea parțială poate avea loc numai după ce vânzătorul și dvs. au ajuns la un acord. În cazul plății în avans a prețului de achiziție a produsului, suma vă va fi rambursată în termen de 5 zile lucrătoare.

 

Informarea privind confidențialitatea

 

Numele, datele de contact ale operatorului de date

 

Numele operatorului de date: WaterFun Kft. (denumit în continuare "operatorul de date")

 

Adresa de e-mail a operatorului de date: info@waterfun.hu

 

Numărul de telefon al operatorului de date: +36-20-569-3806

 

Site web: https://www.waterfun.hu/

 

Contextul juridic, temeiul juridic, scopul, domeniul de aplicare al datelor cu caracter personal prelucrate și durata prelucrării datelor pe site-ul web

 

Informații privind utilizarea modulelor cookie

 

Ce este un cookie?

 

Operatorul de date utilizează așa-numitele cookie-uri atunci când vizitați site-ul web. Un cookie este un set de informații constând din litere și numere pe care site-ul nostru web le trimite browserului dvs. pentru a salva anumite setări, pentru a facilita utilizarea site-ului nostru web și pentru a ne ajuta să colectăm anumite informații statistice relevante despre vizitatorii noștri. Cookie-urile nu conțin informații personale și nu sunt utilizate pentru a identifica un utilizator individual. Cookie-urile conțin adesea un identificator unic - o secvență secretă, generată aleatoriu de numere - care este stocată pe dispozitivul dvs. Unele cookie-uri sunt șterse după ce închideți site-ul web, iar altele sunt stocate pe computerul dumneavoastră pentru o perioadă mai lungă de timp.

 

Contextul juridic și temeiul juridic al cookie-urilor:

 

Contextul prelucrării este REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, denumit în continuare "GDPR") și a dispozițiilor Legii CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. Temeiul juridic al prelucrării este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR.

 

Principalele caracteristici ale cookie-urilor utilizate de site-ul web:

 

Strict necesare pentru funcționarea site-ului web: aceste module cookie sunt esențiale pentru utilizarea site-ului web și vă permit să utilizați funcțiile sale esențiale. În absența lor, multe dintre funcțiile site-ului nu vă vor fi disponibile. Durata de viață a acestor tipuri de module cookie este limitată la durata sesiunii.

 

Module cookie pentru a vă îmbunătăți experiența de utilizator: aceste module cookie colectează informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului web, cum ar fi paginile pe care le vizitați cel mai des sau mesajele de eroare pe care le primiți de la site. Aceste module cookie nu colectează nicio informație care să identifice vizitatorul,

 

 

 

adică lucrează cu informații complet generale, anonime. Utilizăm datele obținute pentru a îmbunătăți performanța site-ului web. Durata de viață a acestor tipuri de module cookie este limitată la durata sesiunii.

 

Cookie-uri de retargetare personalizată RTB Acestea pot fi afișate vizitatorilor sau utilizatorilor anteriori atunci când navighează pe alte site-uri din rețeaua Google Display Network sau atunci când caută termeni legați de produsele sau serviciile dumneavoastră Vizitatorii site-ului web pot renunța la tehnologia RTB făcând clic pe următorul link: http://adpilot.com/index.php?pid=privacy-opt-out

 

Dacă nu acceptați utilizarea modulelor cookie, anumite caracteristici nu vă vor fi disponibile. Pentru mai multe informații privind modul de ștergere a modulelor cookie, vă rugăm să urmați linkurile de mai jos:

 

- Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11

 

- Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer

 

- Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en

 

Prelucrarea datelor de comandă și de facturare

 

Contextul juridic și temeiul juridic pentru prelucrarea datelor:

 

Contextul prelucrării este REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, denumit în continuare GDPR. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR și, în cazul retragerii consimțământului, îndeplinirea obligației legale a operatorului în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR.

 

Scopul prelucrării:

 

Pentru a emite facturi în conformitate cu legea și pentru a îndeplini obligația de a ține evidența contabilă. În conformitate cu articolul 169 alineatele (1)-(2) din lege, societățile comerciale trebuie să păstreze documente contabile care să susțină direct și indirect contabilitatea.

 

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate:

 

Nume, adresă, adresă de e-mail, număr de telefon.

 

Durata prelucrării datelor:

 

Facturile emise trebuie să fie păstrate timp de 8 ani de la data emiterii facturii, în conformitate cu articolul 169 alineatul (2) din Legea privind impozitarea. Vă informăm că, în cazul în care vă retrageți consimțământul pentru emiterea unei facturi, operatorul de date are dreptul de a păstra datele dumneavoastră cu caracter personal obținute în timpul emiterii facturii timp de 8 ani, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (c) din RGPD.

 

Prelucrarea datelor referitoare la transportul de mărfuri

 

Temeiul juridic și temeiul juridic al prelucrării:

Temeiul juridic al prelucrării este reprezentat de dispozițiile GDPR. Temeiul juridic al prelucrării este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR.

Scopul prelucrării:

 

Scopul prelucrării datelor pentru livrarea de bunuri este de a vă livra bunurile comandate, cu ajutorul partenerului nostru contractual, în conformitate cu cerințele dumneavoastră.

 

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate:

 

Nume, adresă, adresă de e-mail, număr de telefon.

 

Durata prelucrării datelor:

 

Operatorul de date prelucrează datele pe durata livrării bunurilor comandate.

 

Prelucrarea datelor în legătură cu trimiterea buletinului informativ

 

Temeiul juridic și baza legală a prelucrării:

 

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este GDPR și Legea XLVIII din 2008 privind condițiile de bază și anumite restricții ale activităților de publicitate comercială (Legea XLVIII din 2008). 6 alineatele (1)-(2) din GDPR.

 

Scopul prelucrării:

 

Scopul prelucrării datelor este de a vă informa cu privire la cele mai recente și cele mai bune oferte și promoții. Vă rugăm să rețineți că buletinul informativ va conține reclame nu numai de la Operatorul de date, ci și de la alte companii, dar datele dvs. personale nu vor fi transmise sau înaintate acestora.

 

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate:

 

Numele, adresa de e-mail.

 

Durata prelucrării:

 

Până la retragerea consimțământului persoanei vizate.

 

Temeiul juridic și baza legală a prelucrării:

 

Temeiul juridic al prelucrării este GDPR și Legea V din 2013 privind Codul civil (Codul civil). Temeiul juridic al prelucrării este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR.

 

Scopul prelucrării:

 

Prin stocarea datelor furnizate în timpul înregistrării, Operatorul de date poate oferi un serviciu mai convenabil (de exemplu, persoana vizată nu trebuie să introducă din nou datele sale pentru o nouă achiziție)

 

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate:

 

Operatorul de date prelucrează numele dumneavoastră, adresa de livrare, adresa de facturare, numărul de telefon, adresa de e-mail, parola.

Durata prelucrării:

Până la retragerea consimțământului dumneavoastră.

 

Alte prelucrări de date

 

În cazul în care operatorul de date intenționează să efectueze alte prelucrări, acesta trebuie să furnizeze informații prealabile cu privire la circumstanțele materiale ale prelucrării (contextul juridic și temeiul juridic al prelucrării, scopul prelucrării, domeniul de aplicare al datelor prelucrate, durata prelucrării).

Sunteți informat că solicitările scrise de date din partea autorităților publice, bazate pe un mandat legal, trebuie să fie îndeplinite de către Operatorul de date. Operatorul de date păstrează înregistrări ale transferurilor de date în conformitate cu articolul 30 din RGPD (către ce autoritate, ce date cu caracter personal, pe ce temei juridic, când au fost transferate datele de către operatorul de date), despre conținutul cărora operatorul de date va furniza informații la cerere, cu excepția cazului în care furnizarea de informații este exclusă prin lege.

 

Cu privire la utilizarea persoanelor împuternicite de către operatori și activitățile acestora în legătură cu prelucrarea datelor

 

Prelucrarea pentru stocarea datelor cu caracter personal

 

Numele procesatorului de date: Shoprenter.hu Kft.

 

Datele de contact ale persoanei împuternicite de către operator:număr de telefon: +36-1/234-5011, adresă de e-mail: info@shoprenter.hu.

 

Procesatorul de date stochează datele cu caracter personal pe baza unui contract scris cu operatorul de date. Procesatorul de date nu are dreptul de a accesa datele cu caracter personal.

 

Activități de prelucrare a datelor legate de transportul de mărfuri

 

Procesatorul de date asistă la livrarea bunurilor comandate pe baza unui contract scris cu Operatorul de date. În acest sens, procesatorul de date poate prelucra numele, adresa și numărul de telefon al clientului pe durata livrării bunurilor comandate, după care le va șterge imediat.

 

Transmiterea datelor

 

Pentru funcționarea programului Magazinul de încredere al www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Număr de identificare fiscală: 24868291-2-42, Număr de înregistrare a societății: 01-09-186759), adresa de e-mail a clientului și numele produsului cumpărat vor fi transmise către arukereso.hu după efectuarea cumpărăturii. Scopul transferului de date este de a solicita și afișa feedback-ul clientului. Datele cu caracter personal transmise în acest mod vor fi prelucrate de Naspers OCS Hungary Kft. în conformitate cu Politica de confidențialitate și de protecție a datelor de pe www.arukereso.hu. Naspers OCS Hungary Kft. este operatorul datelor transmise în acest context.

 

Măsuri de securitate a datelor

 

Operatorul de date declară că a implementat măsuri de securitate adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva accesului neautorizat, modificării, divulgării, dezvăluirii, ștergerii sau distrugerii, distrugerii accidentale sau deteriorării accidentale, precum și împotriva pierderii accesului ca urmare a modificărilor tehnologiei utilizate.

 

Drepturile dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor

- dreptul la informare,

- dreptul la rectificarea datelor,

 

 

- dreptul la ștergere,

- dreptul de a bloca datele,

- dreptul la opoziție.

 

Puteți solicita informații de la operator cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în perioada de prelucrare. Operatorul vă informează în scris, într-o formă inteligibilă, cu privire la datele prelucrate, scopurile, temeiul juridic și durata prelucrării, precum și, în cazul în care datele au fost prelucrate ulterior, persoanele cărora și în ce scop sunt sau au fost divulgate datele, cât mai curând posibil după solicitare, dar nu mai târziu de 25 de zile de la data solicitării.

 

Puteți, în perioada de prelucrare, să solicitați operatorului să rectifice datele dumneavoastră cu caracter personal. Operatorul se conformează cererii dumneavoastră în termen de cel mult 15 zile.

 

Aveți posibilitatea de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, la care Operatorul se va conforma în termen de cel mult 15 zile. Dreptul la ștergere nu se aplică în cazul în care Operatorul este obligat prin lege să stocheze datele în continuare sau în cazul în care Operatorul are dreptul de a prelucra în continuare datele cu caracter personal în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) din RGPD (de exemplu, în contextul facturării).

 

Puteți solicita Operatorului să blocheze datele cu caracter personal în cazul în care ștergerea definitivă a datelor ar aduce atingere intereselor legitime ale persoanei vizate. Datele cu caracter personal blocate în acest mod pot fi prelucrate numai atât timp cât scopul care a împiedicat ștergerea datelor cu caracter personal continuă să existe.

 

Vă puteți opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal,

 

- în cazul în care prelucrarea sau prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal este necesară exclusiv pentru respectarea unei obligații legale la care este supus operatorul sau în scopul intereselor legitime urmărite de operator, importatorul de date sau o terță parte, cu excepția cazurilor de prelucrare obligatorie și a cazurilor prevăzute la articolul 6 alineatul (1) din RGPD;

- în cazul în care datele cu caracter personal sunt utilizate sau divulgate, fără consimțământul dumneavoastră, în scopuri de marketing direct, de sondare a opiniei publice sau de cercetare științifică.

 

Operatorul de date examinează obiecția în cel mai scurt timp posibil de la data solicitării, dar nu mai târziu de 15 zile, decide dacă obiecția este justificată și vă informează în scris cu privire la decizia sa. În cazul în care operatorul nu dă curs cererii de rectificare, blocare sau ștergere a persoanei vizate, acesta comunică în scris sau, cu acordul persoanei vizate, prin mijloace electronice, în termen de 25 de zile de la primirea cererii, motivele de fapt și de drept pentru care refuză cererea de rectificare, blocare sau ștergere.

 

Modalități de remediere

 

În cazul în care considerați că operatorul de date a încălcat o dispoziție legală aplicabilă prelucrării datelor sau nu a respectat o cerere, puteți iniția o procedură de investigație la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației (adresa poștală: 1530 Budapesta, PO Box 5, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu) pentru a obține oprirea presupusei prelucrări ilegale.

 

De asemenea, sunteți informat(ă) că puteți iniția o acțiune în justiție împotriva operatorului de date în cazul încălcării dispozițiilor legale privind prelucrarea datelor sau dacă operatorul de date nu a respectat una dintre solicitările dumneavoastră.

 

Înregistrarea în registrul de protecție a datelor

 

În conformitate cu dispozițiile GDPR, Operatorul de date este obligat să notifice anumite operațiuni de prelucrare a datelor în Registrul de protecție a datelor.

 

Numărul Registrului de protecție a datelor: NAIH-112378/2017

Număr suplimentar de înregistrare privind protecția datelor: NAIH-112379/2017

 

Modificarea avizului de confidențialitate

 

Operatorul de date își rezervă dreptul de a modifica prezenta Notă de confidențialitate. Prin utilizarea site-ului web după intrarea în vigoare a modificării, acceptați avizul de confidențialitate modificat. Operatorul de date se asigură că versiunea anterioară a textului este disponibilă și pe site-ul web în cazul unei modificări.

 

__

 

 

Informarea consumatorilor în conformitate cu Decretul Guvernului 45/2014 (II. 26.)

 

Informații privind dreptul de retragere al consumatorului

 

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv, în conformitate cu articolul 20 din Regulamentul Guvernului 45/2014 (26. II.). Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere

 

a) în cazul unui contract de vânzare de bunuri

aa) a bunurilor,

ab) în cazul livrărilor multiple de bunuri, în cazul în care livrarea fiecăruia dintre bunuri are loc în momente diferite, la ultimul bun livrat,

 

consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de consumator, își poate exercita dreptul de retragere în termen de paisprezece zile de la data primirii bunurilor de către consumator sau de către un terț, altul decât transportatorul.

 

Nicio dispoziție de la prezentul punct nu afectează dreptul consumatorului de a-și exercita dreptul de retragere în temeiul prezentului punct în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii bunurilor.

 

Dreptul de retragere, exercitarea dreptului de retragere sau de reziliere al consumatorului

 

Consumatorul își poate exercita dreptul prevăzut la articolul 20 din Decretul Guvernului nr. 45/2014 (26.II.) prin intermediul unei declarații clare în acest sens sau prin utilizarea acestui model de declarație, care poate fi descărcat și de pe site-ul web, trimițându-l la următoarea adresă: 1151 Budapest, Visonta u. 1.; info@waterfun.hu.

 

Model de declarație de retragere

 

Destinatar: WaterFun Kft

 

Adresă: 1151 Budapesta,Strada Visonta nr. 1.

 

Declar/declarăm că îmi/ne exercit dreptul de retragere/anulare în ceea ce privește contractul de achiziție a următoarelor bunuri sau de prestare a următoarelor servicii:

 

Data încheierii contractului / data primirii:

 

Numele consumatorului/consumatorilor:

 

Adresa consumatorului (consumatorilor):

Semnătura consumatorului (consumatorilor): (numai în cazul declarației pe suport de hârtie)

 

Întocmit la

 

---------------------

 

Valabilitatea declarației de retragere a consumatorului

 

Dreptul de retragere se consideră că a fost exercitat în termen dacă consumatorul trimite declarația sa în termenul de 14 zile calendaristice.

 

Sarcina de a dovedi că consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu această dispoziție îi revine consumatorului.

 

Vânzătorul confirmă retragerea consumatorului pe un suport electronic la primirea acesteia.

 

Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii de către consumator

 

Obligația vânzătorului de a rambursa

 

În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Hotărârea Guvernului 45/2014 (26.II.), vânzătorul rambursează suma totală plătită de consumator drept contraprestație, inclusiv costurile suportate în legătură cu executarea contractului, inclusiv cheltuielile de livrare, în termen de cel mult paisprezece zile de la data la care a luat cunoștință de retragere. Vă rugăm să rețineți că această dispoziție nu se aplică costurilor suplimentare cauzate de alegerea unui alt mod de transport decât cel mai puțin costisitor mod de transport obișnuit.

 

Modalitatea de rambursare de către vânzător

 

În caz de retragere sau de reziliere în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernului 45/2014 (26.II.), Vânzătorul rambursează suma rambursată consumatorului în același mod în care consumatorul a utilizat metoda de plată. Sub rezerva consimțământului expres al consumatorului, vânzătorul poate utiliza o altă metodă de plată pentru rambursare, dar consumatorului nu i se va percepe nicio taxă suplimentară. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio întârziere cauzată de faptul că consumatorul a furnizat un număr de cont bancar sau o adresă poștală incorectă și/sau inexactă.

 

Taxe suplimentare

 

În cazul în care consumatorul alege în mod expres un alt mod de transport decât cel mai puțin costisitor mod de transport obișnuit, vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare care rezultă din acesta. În acest caz, suntem obligați să rambursăm până la valoarea cheltuielilor de livrare standard indicate. Vă puteți exercita dreptul de retragere prin notificarea scrisă sau verbală a anulării înainte de livrarea bunurilor. După livrare, puteți face acest lucru în același mod atunci când returnați produsul. Conform legii, în caz de retragere de la achiziționarea produsului, unul dintre costurile de livrare (livrare sau returnare) este suportat de cumpărător!

 

Dreptul de retenție

 

Vânzătorul poate reține suma datorată consumatorului până când acesta returnează produsul sau până când dovedește dincolo de orice îndoială rezonabilă că l-a returnat, oricare dintre acestea este mai devreme. Nu suntem în măsură să acceptăm trimiterile trimise prin poștă.

 

 

 

În caz de retragere sau de încetare a obligațiilor consumatorului

 

Returnarea produsului

 

În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernului 45/2014 (26.II.), consumatorul este obligat să returneze bunurile imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la data retragerii, sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzător să primească bunurile. Restituirea se consideră că a fost efectuată în termen dacă consumatorul trimite bunurile înainte de expirarea termenului.

 

Plata costurilor de returnare a bunurilor

 

Consumatorul suportă costurile de returnare a bunurilor. Bunurile trebuie să fie returnate la adresa vânzătorului.

 

Răspunderea consumatorului pentru depreciere

 

Consumatorul este răspunzător pentru deprecierea rezultată din utilizarea care depășește utilizarea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

 

Excluderea dreptului de retragere

 

Vânzătorul vă atrage în mod expres atenția asupra faptului că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în conformitate cu dispozițiile articolului 45/2014 (II.26.2014). (1) din Regulamentul Guvernului nr. 45/2014/2014, în special în cazurile prevăzute la literele "b", "c" și "e": "în ceea ce privește bunurile sau serviciile al căror preț nu poate fi influențat de către întreprinderea de pe piața financiară, în conformitate cu articolul 20.". § (2) din Legea privind piața monetară", "în cazul bunurilor care nu sunt prefabricate, care au fost produse conform instrucțiunilor sau la cererea expresă a consumatorului sau care sunt în mod clar personalizate pentru consumator; "în cazul bunurilor în ambalaje sigilate care, din motive de sănătate sau de igienă, nu pot fi returnate după deschidere după livrare".

 

Garanție, garanția produsului

 

Această secțiune a informațiilor pentru consumatori a fost elaborată în temeiul autorizației prevăzute la articolul 9 alineatul (3) din Hotărârea Guvernului 45/2014 (26.II.26.), utilizând anexa 3 la Hotărârea Guvernului 45/2014 (26.II.26.).

 

Garanție

 

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la o garanție a accesoriilor?

 

În cazul unei prestații defectuoase din partea vânzătorului, puteți solicita o garanție de conformitate din partea vânzătorului, în conformitate cu normele Codului civil.

 

Ce drepturi aveți în cadrul cererii de garanție?

 

Puteți, la alegere, să formulați următoarele pretenții:

 

Puteți, la alegerea dvs., să solicitați repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care soluția aleasă de dvs. este imposibilă sau ar impune Vânzătorului costuri suplimentare disproporționate în comparație cu orice altă soluție. În cazul în care nu ați solicitat sau nu ați putut solicita repararea sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a prețului sau puteți solicita repararea sau înlocuirea defectului pe cheltuiala Vânzătorului sau, în ultimă instanță, puteți rezilia contractul.

 

 

 

 

Puteți trece de la un drept de garanție la altul, dar veți suporta costul schimbului, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau dacă vânzătorul a oferit un motiv pentru acest lucru.

 

Care este termenul limită până la care trebuie să vă exercitați dreptul de garanție accesorie?

 

Trebuie să anunțați defectul imediat ce este descoperit, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea acestuia. Cu toate acestea, trebuie să rețineți că nu puteți solicita despăgubiri pentru un defect după termenul de prescripție de doi ani de la data executării contractului.

 

Împotriva cui puteți formula o reclamație?

 

Vă puteți exercita drepturile împotriva vânzătorului.

 

Care sunt celelalte condiții de exercitare a drepturilor dumneavoastră?

 

În termen de șase luni de la data executării contractului, dreptul dvs. de a solicita despăgubiri în temeiul garanției vânzătorului nu este supus altor condiții decât notificarea defectului, cu condiția să dovediți că bunurile sau serviciile au fost furnizate de vânzător. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, veți avea sarcina de a dovedi că defectul pe care l-ați descoperit exista la momentul executării.

 

Garanția produsului

 

În ce situații vă puteți exercita dreptul la o garanție a produsului?

 

În cazul unui defect al unui bun mobil (produs), puteți alege între o cerere de garanție pentru accesorii sau o cerere de garanție a produsului.

 

Ce drepturi aveți în cadrul cererii de garanție a produsului?

 

În cadrul unei cereri de garanție pentru produse, puteți solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.

 

În ce cazuri este defect produsul?

 

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii sale pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.

 

Care este termenul limită pentru depunerea unei cereri de garanție pentru un produs?

 

Aveți la dispoziție doi ani de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător pentru a depune o cerere de garanție a produsului. După această perioadă, vă pierdeți acest drept.

 

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți face valabilă garanția produsului?

 

Puteți să vă faceți valabilă garanția produsului numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunului mobil. Trebuie să dovediți că produsul este defect dacă doriți să solicitați o garanție a produsului.

 

În ce situații este scutit producătorul (distribuitorul) de obligațiile sale de garanție a produsului?

 

Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația sa de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

- produsul nu a fost fabricat sau pus în circulație în cadrul activității sale comerciale, sau

 

 

 

- defectul nu era detectabil conform stadiului științei și tehnologiei la momentul introducerii pe piață sau

- defectul produsului rezultă din aplicarea unei dispoziții legale sau de reglementare.

 

Producătorul (distribuitorul) trebuie să dovedească doar un singur motiv de exceptare.

 

Vă rugăm să rețineți că nu puteți solicita în același timp atât o garanție pentru accesorii, cât și o garanție a produsului pentru același defect. Cu toate acestea, în cazul în care cererea de garanție pentru produs este acceptată, puteți continua cererea de garanție pentru accesorii împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

 

Garanția

 

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la garanție?

 

În cazul unei prestații defectuoase, debitorul este obligat prin contract să ofere o garanție.

 

Ce produse sunt acoperite de garanția noastră și pentru cât timp?

 

Decretul guvernamental 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum de folosință îndelungată definește cazurile de garanție obligatorie. Pentru produsele care nu sunt acoperite de aceste prevederi, vânzătorul nu oferă nicio garanție, cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres în aceste CGV.

 

Cazuri de garanție obligatorie:

 

1. Aparate de uz casnic cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special frigidere, congelatoare, combine frigorifice, aragazuri electrice, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, uscătoare de rufe cu tambur și orice combinație a acestora, mașini de spălat vase, fiare de călcat, încălzitoare de apă, echipamente de încălzire, de aer condiționat și alte echipamente de climatizare, aspiratoare, aparate de curățat cu aburi, aparate de curățat covoare, mașini de frecat și de lustruit podele, mașini de cusut, mașini de tricotat, încălzitoare electrice de apă, pompe;

2. aparate electrice mici de bucătărie cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special cuptoare cu microunde, prăjitoare de pâine, prăjitoare de pâine, cafetiere, mașini de cafea, fierbătoare de apă, fierbătoare de apă electrice, aparate de bucătărie robotizate, grătare, frigidere, aparate de făcut vafe, aparate de făcut gogoși, aparate de făcut vafe, aparate de făcut sandvișuri, aparat electric de clătite, aparat electric de făcut pizza, rotisor electric, tigaie electrică, aparat electric de făcut popcorn, grătar electric de contact, rotisor, mini aragaz, aparat de gătit orez, aparat de gătit paste, aparat de gătit ouă, aparat de gătit cu aburi pentru alimente, mixer cu aer, storcător de fructe;

3. aparate pe gaz cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special aragazuri, convectoare, cazane pe gaz, boilere pe gaz, grătare pe gaz, sobe pe gaz, focuri pe gaz, focuri pe gaz, lămpi pe gaz;

4. mașini de grădinărit motorizate și unelte de grădinărit nemotorizate cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special mașini de bătut cu sapa, mașini de tuns iarba, mașini de tuns iarba, mașini de tuns iarba, mașini de tuns iarba cu împingător;

5. unelte electrice portabile cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF, în special ferăstraie cu lanț, burghie, burghie cu impact, polizoare unghiulare, ferăstraie circulare, raboteze;

6. dispozitive și aparate medicale cu un termen de valabilitate de cel puțin un an și ochelari de soare cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF;

7. produse și aparate de îngrijire a sănătății cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special aparate de masaj electrice, produse magnetice, echipamente de terapie prin lumină;

8. mijloace de transport cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special biciclete, biciclete electrice, scutere electrice, cvadricicluri, motociclete, mopede, autoturisme, rulote, rulote cu motor, rulote cu remorcă, remorci;

9. ambarcațiuni cu motor cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

10. articole de puericultură cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF, în special suporturi pentru schimbarea și spălarea bebelușilor, cărucioare, scaune înalte și scaune înalte de masă, scaune de siguranță pentru copii;

11. echipamente de monitorizare a copiilor cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special monitoare respiratorii, monitoare de sunete cardiace, monitoare pentru copii;

12. leagăne pentru copii, tobogane și jucării similare care necesită activități similare, pentru utilizare în interior și în exterior în casă, cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

13. produse de iluminat cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special corpuri de iluminat și surse de lumină;

14. alarme de securitate și dispozitive de semnalizare cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

15. echipamente terminale de comunicații electronice cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF, în special telefoane, telefoane mobile, faxuri, dispozitive multifuncționale;

16.aparate de telecomunicații cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special roboți telefonici, telefoane cu mâini libere; 17. sisteme de antene de satelit și AM Micro și componentele acestora, televizoare, proiectoare, videorecordere, radiouri, radiouri auto, radio-reloje cu alarmă, dispozitive de poziționare prin satelit, casetofoane, magnetofoane și casetofoane, casetofon și cititor de CD, cititor și cititor de DVD, consolă de jocuri, cititor și inscripționer Blu-ray, cititor multimedia de birou, sistem de sunet personal, masă de mixaj, amplificator, difuzor, boxe, microfon și căști, căști;

17. echipamente de tehnologie a informației cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special calculatoare desktop, laptopuri, notebook-uri, tablete, PDA-uri, monitoare, imprimante, scannere, aparate foto, aparate de filmat și de înregistrare a sunetului, camere video și camere de filmat, aparate de înregistrare vocală, imprimante foto, scanere de filme și diapozitive, playere MP3 și MP4, playere media portabile, memory stick-uri, carduri de memorie, încărcătoare de baterii, calculatoare, calculatoare de buzunar;

18. echipamente de birou cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF, în special distrugătoare de documente, fotocopiatoare, laminatoare;

19. retroproiectoare și echipamente cinematografice, în special proiectoare de filme, retroproiectoare, aparate de mărit filme, procesoare de filme și procesoare de filme, cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

20. instrumente optice, în special binocluri, lunete, microscoape, telescoape etc., cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

21. instrumente muzicale cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

22. ceasuri și bijuterii cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF;

23. mobilier de interior și de exterior, saltele extensibile cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

24. instrumente de măsură, generatoare, surse de alimentare cu energie electrică peste prețul de vânzare de 10 000 HUF;

25. arme de foc peste prețul de vânzare de 10 000 HUF;

26. echipamente sportive, echipamente de vânătoare și de pescuit peste un preț de vânzare de 10 000 HUF;

27. aparate de înfrumusețare alimentate electric, în special uscătoare de păr, aparate de coafat, aparate de tuns părul de pe corp, epilatoare și aparate de ras electrice, cu un preț de vânzare de peste 10 000 HUF;

28. articole de îmbrăcăminte din blănuri fine și semiprețioase, cu un preț de vânzare mai mare de 50 000 HUF;

29. accesorii și părți ale acestora pentru produsele care se încadrează în categoriile de mai sus, cu un preț de vânzare mai mare de 10 000 HUF."

 

 Perioada de garanție pentru produsele din categoriile de mai sus este următoarea:

 

- un an pentru un preț de vânzare de 10 000 HUF, dar care nu depășește 100 000 HUF,

 

- doi ani pentru un preț de vânzare care depășește 100 000 HUF, dar nu depășește 250 000 HUF,

 

- trei ani pentru vânzări de peste 250 000 HUF.

 

Dincolo de produsele din domeniul de aplicare de mai sus, oferim o garanție de 1 an pentru următoarele produse, indiferent de limita de valoare:

 

- panouri de duș;

- cabine de duș;

- uși de duș;

- pereți de duș;

- rigole duș;

- robinete;

- cădițe de duș;

Norme de executare a garanției

 

 Cererea de garanție poate fi făcută în perioada de garanție. În cazul în care persoana obligată să furnizeze garanția nu își îndeplinește obligația într-un termen rezonabil după ce a fost solicitată de către titularul dreptului, cererea de garanție poate fi introdusă în instanță în termen de trei luni de la expirarea termenului stabilit în cerere, chiar dacă perioada de garanție a expirat deja. Nerespectarea acestui termen duce la decăderea din drepturi. Perioada de garanție începe în ziua livrării bunurilor de consum către consumator sau, în cazul în care instalarea este efectuată de către întreprindere sau de către agentul acesteia, în ziua instalării. Vă rugăm să contactați producătorul în cazul în care aveți pretenții de garanție în afara perioadei de garanție.

 

Cererile de garanție pot fi făcute prin prezentarea următoarelor documente:

 

- Ambalajul complet din fabrică al produsului cu toate accesoriile din fabrică;

 

- O copie a chitanței sau a facturii;

 

- O copie a certificatului de garanție emis de compania noastră;

 

- O copie a tichetului de garanție din fabrică care a însoțit produsul.

 

În cazul lipsei parțiale sau totale a acestora, nu putem accepta cererea de garanție!

 

Dispozitivele aduse la compania noastră cu o problemă de garanție vor fi transmise furnizorului relevant care furnizează companiei noastre un suport de garanție, care va aranja ca problema raportată să fie investigată în conformitate cu legislația relevantă. Timpul de așteptare pentru reparații și inspecții în garanție este de obicei de 1-2 săptămâni, dar furnizorii de servicii își rezervă dreptul de a prelungi această perioadă în cazuri justificate, astfel încât aceste informații nu constituie un angajament privind o limită de timp pentru executarea garanției.

 

Vă vom informa cu privire la rezultatul cererii de garanție prin e-mail sau prin alte mijloace scrise.

 

În conformitate cu reglementările privind protecția consumatorilor, producătorul este obligat să înlocuiască produsul defect în cazul unei defecțiuni a produsului detectate în termen de 72 de ore de la achiziție. Pentru a evita necesitatea de a înlocui produse care au cedat din cauza utilizării necorespunzătoare (de exemplu, produse sparte, ude, călcate etc.), producătorii și distribuitorii vor oferi o înlocuire în 72 de ore numai pe baza unui raport oficial de service. În consecință, acțiunile ulterioare care trebuie întreprinse în cazul defectării produsului în termen de 72 de ore de la achiziționare:

 

- Defecțiunea detectată trebuie raportată la adresa de e-mail a distribuitorului (vânzătorului), a producătorului/importatorului, în scris sau la departamentul central de service (pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați scrisoarea de garanție atașată produsului). Dacă investigația departamentului de service arată că raportul este justificat, producătorul se va angaja să înlocuiască imediat produsul.

 

- Dacă este clar că defecțiunea s-a produs în termen de 72 de ore ca urmare a utilizării normale, vom oferi, desigur, o înlocuire imediată.

 

- În cazul în care nu este clar că produsul a fost utilizat în scopul pentru care a fost destinat, magazinul nostru online va înlocui produsul defect în termen de 72 de ore numai dacă a primit un aviz oficial al serviciului tehnic.

În cazul în care considerați că decizia noastră cu privire la cererea dumneavoastră de garanție sau de înlocuire este prejudiciabilă, puteți proceda în conformitate cu secțiunile privind tratarea reclamațiilor din prezentele TCG.

 

 

 

 

Magazinul nostru online nu acceptă colete trimise contra cost prin poștă, acestea vor fi returnate întotdeauna expeditorului!Costurile de returnare a produselor sub garanție (garanție) sunt întotdeauna suportate de către client. Bineînțeles, dacă după returnare se dovedește că există un defect material sau o problemă care intră sub incidența condițiilor de garanție, webshop-ul va rambursa costul de livrare.Nu putem rambursa costul de livrare în cazul reparațiilor efectuate de terți sau al problemelor rezultate în urma unei manipulări necorespunzătoare, al ajustării sau al problemelor care nu intră sub incidența condițiilor de garanție.

În cazul în care perioada de garanție nu este indicată pe un produs, vă rugăm să apelați serviciul clienți pentru a vă informa cu privire la perioada de garanție.

În toate celelalte privințe, normele care reglementează exercitarea drepturilor în cadrul unei garanții se aplică mutatis mutandis la punerea în aplicare a cererilor de garanție.

 Când este exonerat vânzătorul de obligația sa de garanție?

Vânzătorul este exonerat de obligația sa de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a apărut după executare.

Vă rugăm să rețineți că nu puteți face o cerere de garanție și o cerere de garanție sau o cerere de garanție a produsului și o cerere de garanție pentru același defect în același timp, dar veți avea drepturi în temeiul garanției, indiferent de drepturile de garanție.

_

 CONDIȚII DE ACHIZIȚIE

Nu suntem răspunzători pentru erorile care pot apărea pe site și ne rezervăm dreptul de a modifica prețul.

 

Valoarea minimă a comenzii:

Niciuna.

 Vă rugăm să includeți în comanda dumneavoastră următoarele:

Numărul de articol al produsului, prețul de catalog și cantitatea care urmează să fie comandată.

Prețuri

- Prețurile noastre sunt exprimate în RON, prețurile cu caractere îngroșate includ TVA și sunt valabile până la publicarea următorului catalog.

- Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără notificare prealabilă. În toate cazurile, prevalează prețurile indicate în confirmarea noastră.

Discrepanțe

Articolele furnizate pot varia ușor în ceea ce privește culoarea, dimensiunea și finisajul față de cele prezentate în catalog sau furnizate anterior. Culorile prezentate în catalog și pe site-ul web sunt orientative.

***

Budapest, 2023. […]